Název:
Komunikační mix Svatebního salonu INA
Autoři:
Rybníčková, Michala Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Rybníčková, M. Komunikační mix Svatebního salonu INA. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015 Tato Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix Svatebního salonu INA. Cílem práce je zhodnotit současné komunikační nástroje, které firma používá a na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout doporučení na zlepšení komunikačního mixu Svatebního salonu INA. Součástí je také orientační kalkulace nákladů a harmonogram na rok 2015.Rybníčková, M. Marketing mix for Wedding Boutique INA. Bachelor thesis, Brno: Mendel university in Brno, 2015 This Bechelor thesis focuses on the marketing mix for the company Wedding Boutique INA. Survey results are used to evaluate the effectiveness of marketing tools currently used by INA. Furthermore, the results are used to recommend improvements to the marketing mix. Thesis also includes calculation of costs and scheduling for the year 2015.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; komunikační mix; marketingová komunikace; svatební salon INA