Název:
Marketing obchodního podniku a ICT pro realizaci marketingových služeb
Autoři:
Smrčka, František Typ dokumentu: Disertační práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Informační systémy se dnes stále více uplatňují v oblasti řízení a chodu celého podniku. Jejich balíky aplikací přináší komputerizované řízení ve všech ekonomických procesních setech ERP, CRM, SCM, BI a dalších, tvořících základ pro tvorbu ekonomické prosperity podniku. V oblasti marketingových procesů, silně spjatých s procesy CRM, je hlavním úkolem propagace ekonomických a výrobních výsledků podniku a jeho propracované péče o zákazníka s cílem získávání nových a udržování stávajících zákazníků. Práce se konkrétně zabývá modelováním relevatních marketingových procesů. Jsou zde definovány základní pojmy, jako marketingový případ a specifikace jeho popisu jako řetězce služeb (standardní a reálný marketingový případ). Je navržen systém pro sledování marketingových případů. Je navrženo řízení managementu marketingové firmy na základě sledování marketingových případů. V závěru práce je navržena praktická aplikace pro marketingové služby.Information systems are more and more applied in controlling of enterprise life. The IS application packages bring a computerized controlling in all economical process sets as ERP, CRM, SCM and BI. These sets guarantee a base for economical enterprise prosperity. In the marketing process area, strongly connected with CRM processes, there is a main task to advertise of economical and production enterprise results and its deep customer care to get new and sustain contemporary customers. This academic dissertation deals with relevant marketing processes. There are defined terms as a marketing case and a specification of its description as strings of services (standard and real marketing case). There are designed a system for the monitoring of a marketing cases. At the close of the thesis is presented of the functional implementation for marketing services.
Klíčová slova:
CRM; ideální marketingový případ; marketingová služba; marketingový proces; reálný marketingový případ; řetězec marketingových procesů