Název:
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Autoři:
Hotařová, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z. Seskupuje teoretické poznatky o nákupním chování, digitálním marketingu, rozdílech mezi generacemi a sociální síti TikTok. Na základě primárních dat z kvantitativního (dotazníkové šetření) a kvalitativního (hloubkový polostrukturovaný rozhovor) výzkumu a sekundárních dat jsou vytvořena doporučení v oblasti využití TikToku pro marketingovou komunikaci podnikatelskými subjekty. Uživatelé stojí o organický obsah, autenticitu, hezké zpracování a nápad.This bachelor thesis investigates the influence of new social network TikTok on buying behaviour of Generation Z. Theoretical knowledge about buying behaviour, digital marketing, generation gaps and social network TikTok was gathered. An online survey was conducted with 803 participants and four in-depth interviews that served as a foundation for recommendations for businesses on how to influence Generation Z using marketing communication tools on TikTok. TikTok users demand organic content, authenticity, nice visuals and unique ideas.
Klíčová slova:
buying behaviour; Generace Z; Generation Z; marketing communication; marketingová komunikace; nákupní chování; social media; sociálni sítě; TikTok