Název: Adaptívne stratégie propagácie regionálnych potravín na slovenskom trhu
Autoři: Krajčová, Monika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adaptivní strategie propagace; budování značky; image produktu; nákupní chování; regionální potraviny

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=77753

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-628247


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet