Název:
Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus
Autoři:
Přikrylová, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] PŘIKRYLOVÁ, M. Marketingové strategie wellness centra Infinit Maximus. Bakalář-ská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového a komu-nikačního mixu wellness centra INFINIT MAXIMUS a návrhem nové marketingové a propagační strategie přispívající k jeho zefektivnění. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se této problematiky včetně důležitých pojmů marketingu. Praktická část práce se věnuje analýze současného stavu a na základě marketingového výzkumu a ankety je zpracován návrh nové marketingové strategie sestávající jak ze současných nástrojů, tak také z několika nástrojů nových. Návrhy a doporučení jsou zařazeny do časového harmonogramu a ekonomicky zhodnoceny.The thesis deals with the analysis of present situation of marketing and promo-tional mix wellness centre Infinit Maximus and the proposal of a new marketing and promotional strategy that should contribute to its effectiveness. The theoreti-cal part is focused on a summary of theoretical findings on this topic, including the most important terms of marketing theory. The practical part devotes to analysis of present situation and there is suggested the proposal of a new marketing strategy, based on marketing research and survey, consisting of a present marketing tools as well as the new ones. Suggestions and recommendations are set in the timetable and they are also economically evaluated.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; wellness