Název:
Marketing prodeje zemědělské techniky
Autoři:
Veverková, Michaela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na problematiku prodeje zemědělské techniky na tuzemském trhu. Zabývá se analýzou současného stavu a konkurence v odvětví, i možnostmi čerpání finančních prostředků z fondů Evropské unie a státního rozpočtu vlády ČR. Dále jsou v práci zpracovány vybrané nástroje podpory zemědělských strojů a nářadí a posouzení účasti na veletrzích vybraného specializovaného obchodního podniku. Součástí diplomové práce je stručný průzkum respondentů nakupujících zemědělskou techniku.The diploma thesis is focused on sales of agricultural equipment in the domestic market. It analyses the current situation and competition in the industry and possibilities of using funds from the EU funds and the state budget of the Czech government. Furthermore, the work processed by selected instruments for promoting agricultural machines and tools and assessment of participation in trade fairs at selected specialized commercial company. Part of this thesis is a brief survey respondent´s shopper of agricultural machinery.
Klíčová slova:
cena; dotace; konkurence; marketing; prodej; veletrh; zemědělská technika