Název: Návrh marketingové strategie Rodinné Farmy Škodovi
Autoři: Rojová, Tereza
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: beef; bovine meat; cattle; family farming; hovězí maso; marketing hovězího masa; marketing in agriculture; marketing of bovine meat; marketing v zemědělství; rodinná farma; skot; spotřeba masa

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=107084

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-627478


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet