Název: Role interného marketingu vo firemnej kultúre
Autoři: Sieklová, Zuzana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: communication tools; company values; corporate culture; employer branding; firemní kultura; hodnoty společnosti; internal communication; internal marketing; interní komunikace; interní marketing; komunikační nástroje; oblíbenost zaměstnavatele

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=107085

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-627370


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet