Název:
Možnosti využití nástrojů virálního marketingu pro podporu propagace fakulty
Autoři:
Dvořáček, Jan Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Dvořáček, J. Možnosti využití nástrojů virálního marketingu pro podporu propagace fakulty. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá virálním marketingem ve vztahu k možnostem jeho využití pro propagaci Provozně ekonomické fakulty. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy z oblasti marketingu s důrazem na marketing virální. Praktická část práce je zaměřena na samotné vytvoření virálních videí pro Provoz- ně ekonomickou fakultu a jejich následnou analýzu a zhodnocení.Dvořáček, J. The possible uses of viral marketing tools to support the propagation of the faculty. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2014. This bachelor thesis deals with viral marketing in a relation to its possible use for the propagation of the Faculty of Business and Economics. The key concepts of marketing are introduced in the theoretical section. The practical part is focused on creating viral videos for the Faculty of Bussiness and Economics and their sub- sequent analysis and evaluation.
Klíčová slova:
buzz; internet; propagace fakulty; sociálni sítě; sociální média; virální marketing; virální video; virální šíření