Název:
Chování spotřebitelů při nákupu hudby v ČR
Autoři:
Večeřová, Jana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu hudby v ČR. Zaměřuje se na faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, na proces nákupního rozhodování a na preference a požadavky spotřebitelů. Hlavním zdrojem dat bylo dotazníkové šetření (n = 565). Sběr dat probíhal v říjnu 2014. Ze získaných dat byla provedena segmentace trhu. Výsledky výzkumu umožnily vyvodit závěry a marketingová doporučení pro hudební průmysl v České republice. Doporučení se mohou všeobecně vztahovat pro hudební průmysl.This diploma thesis deals with consumer behavior during making a purchase of music in the Czech Republic. It focuses on factors which influence consumer during purchase process, on consumer purchase decision making and on consumer preferences and demands. The main source of data was a questionnaire survey conducted on sample of 565 respondents. The data were collected in October 2015. On the basis of the data the segmentation of the market was carried out. The survey results allowed to formulate recommendations and conclusions for music market in the Czech Republic, and music industry in general.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; faktory ovlivňující kupní chování; hudba; nelegální stahování; nákupní rozhodovací proces; preference a požadavky spotřebitele