Název:
Internetová reklamní kampaň pro podnik z oblasti zahradnictví
Autoři:
Čechová, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je vytvoření internetové reklamní kampaně pro podnik Zahradnictví Jan Čech se sídlem v městě Kelč. V první části práce je představena problematika Internetového marketingu a jeho nástrojů s hlavním zaměřením na PPC reklamu včetně nástrojů využívaných k jeho tvorbě a analýze. V rámci praktické části je vytvořena situační analýza na vybraný podnik následována samotnou tvorbou a správou reklamy prostřednictvím PPC systému Google AdWords.The aim of this bachelor thesis is creating online advertising campaign for Zahradnictví Jan Čech situated in Kelč. First part of this thesis is focused on presenting the issue of Internet marketing and its tools followed mainly by description of PPC advertising and tools used in its creating. The second part contains analysis of selected company and creating PPC advertising campaing using Google AdWords.
Klíčová slova:
analýza; Google AdWords; internetový marketing; PPC reklama; reklamní kampaň