Název: Návrh marketingové strategie pro konkrétní projekt
Autoři: Myslivcová, Iveta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: developer project; developerský projekt; internal environment; marketing strategy; marketingová strategie; PESTE analysis; PESTE analýza; Porter's model of five competitive forces; Porterův model pěti konkurenčních sil; primary data; primární data; SWOT analysis; SWOT analýza; vnitřní prostředí

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=109449

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-625296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet