Název: Marketingový plán podniku Autocentrum Lázky
Autoři: Dohnal, Michal
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; business development; business goals; market analysis; marketing; marketing plan; marketingový plán; podnikové cíle; prodej ojetých automobilů; rozvoj podniku; used car sales

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=115846

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-624726


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet