Název:
Využití digitálního marketingu v propagaci drobných vzdělávacích subjektů pro oblast HR
Autoři:
Sukup, Ondřej Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních kanálů v digitálním marketingu. Cílem je jeho prostřednictvím sestavit doporučení pro zvýšení pově-domí o značce u malých a začínajících subjektů, jejichž zaměřením je poskytování neformálního profesního vzdělávání pracovníkům z oblasti lidských zdrojů (HR). Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření (n=109) a doplněno o hloubkové rozhovory (n=8) se zástupci cílové skupiny (HR pracovníci). Závě-rečné návrhy vychází z dat primárního a sekundárního výzkumu se zohledněním relevantní odborné literatury.The diploma thesis deals with the issue of communication channels in digital mar-keting. The aim is to use it to set recommendations for raising brand awareness among small and start-up companies, the focus of which is providing non-formal vocational education to human resources (HR) employees. For this purpose, a questionnaire survey (n = 109) was conducted and supplemented by in-depth interviews (n = 8) with representatives of the target group (HR employees). The final proposals are based on data from primary and secondary research, taking into account the relevant literature.
Klíčová slova:
digital marketing; digitální marketing; human resources management; marketing communication; marketing malých podniků; marketingová komunikace; neformální vzdělávání; non-formal education; small business marketing; řízení lidských zdrojů