Název: Využití digitálního marketingu v propagaci drobných vzdělávacích subjektů pro oblast HR
Autoři: Sukup, Ondřej
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digital marketing; digitální marketing; human resources management; marketing communication; marketing malých podniků; marketingová komunikace; neformální vzdělávání; non-formal education; small business marketing; řízení lidských zdrojů

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=103235

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-624552


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet