Název: Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Autoři: Katrňáková, Kateřina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; consumer behaviour; consumer buying process; customer; food private labels; loajalita; loyalty; maloobchod; marketing research; marketingový výzkum; nákupní chování; nákupní proces; private labels of food; privátní značky potravin; purchase behaviour; retail; zákazník

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=90925

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-624330


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet