Název:
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Autoři:
Katrňáková, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá důvěrou zákazníků v potravinové privátní značky na českém maloobchodním trhu. V této práci byla primární data sbírána pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 378 respondentů. Bylo zjištěno, že více než 80 % respondentů privátní značky potravin nakupuje. Na základě dalších výsledků byla vyhodnocena důvěra zákazníků v privátní značky potravin. Dále jsou zde uvedeny faktory, které ovlivňují zákazníka při nákupu potravin privátních značek a doporučení pro maloobchodní prodejce.Bachelor thesis deals with customer confidence in food private labels in the Czech retail market. In this thesis, primary data were collected by using a questionnaire survey, which was attended by 378 respondents. It was found that more than 80% of respondents buy private labels of food. Thanks to another results of survey, there was evaluated a customer confidence in food private labels. Also, the thesis describes factors, which influence customer during consumer buying process and the recommendation for retailers.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; consumer behaviour; consumer buying process; customer; food private labels; loajalita; loyalty; maloobchod; marketing research; marketingový výzkum; nákupní chování; nákupní proces; private labels of food; privátní značky potravin; purchase behaviour; retail; zákazník