Název: Druhy hodnocení ve výuce cizích jazyků v českých školách
Překlad názvu: Types of assessment in the teaching of foreign languages in Czech schools
Autoři: Berkovcová, Zdeňka ; Márquez Guzmán, Daniel Alejandro (vedoucí práce) ; González Lozano, Javier (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: spa
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: hodnocení ve výuce cizích jazyků|hodnocení v hodinách|large-scale hodnocení|CEFR|formativní hodnocení|sumativní hodnocení|hodnocení založené na úkolech|dynamické hodnocení; assessment in foreign language teaching|class assessment|large-scale assessment|CEFR|formative assessment|summative assessment|task-based assessment|dynamic assessmen

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/192128

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622727


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-28, naposledy upraven 2024-12-07.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet