Název:
Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů
Překlad názvu:
Marketing communication of selected swimming pools in Prague trough specific communications tools
Autoři:
Malá, Karolína ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vybrané části marketingové komunikace zvolených plaveckých bazénů, porovnat vzájemně mezi sebou a v případě nedostatků navrhnout doporučení na jejich odstranění a celkové zlepšení zkoumaných částí marketingové komunikace. Metody: V této bakalářské práci budou použity pro výzkum dvě metody. První výzkumnou metodou bude kvalitativní metoda osobního pozorování, kdy autorka osobně navštíví plavecká centra a ohodnotí jejich marketingovou komunikaci v místě prodeje. Druhou výzkumnou metodou v této práci bude dotazníkové šetření, ve kterém bude ověřována použitelnost webových stránek jednotlivých plaveckých center. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v místě prodeje vybraných plaveckých bazénů v Praze. Návrh na zlepšení vychází z předešlé analýzy aktuální marketingové komunikace. V návrhu byly stanoveny konkrétní POP materiály, které by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci v místě prodeje. Dalším výsledkem je návrh na zlepšení webových stránek, který byl proveden na základě předešlého kvantitativního výzkumu. V doporučení byly stanoveny konkrétní kroky pro zlepšení použitelnosti...Title: Marketing communication of selected swimming pools in Prague trough specific communication tools Objectives: This bachelor thesis aims to evaluate selected parts of the marketing communication of selected swimming pools, compare them with each other, and in case of shortcomings, propose recommendations for their removal and overall improvement of the studied parts of marketing communication. Methods: The first research method will be a qualitative method of personal observation, where the author will personally visit swimming centers and evaluate their marketing communication at the point of sale. The second research method in this thesis will be a questionnaire survey, in which the usability of the websites of each swimming centre will be verified. Results: The proposal for improvement is based on the previous analysis of the current marketing communication. The proposal identified specific POP materials that could improve marketing communication at the point of sale. Another result is a proposal for improving the website, which was based on previous quantitative research. The recommendation identified specific steps to improve the usability of the website. Keywords: point-of-sale marketing communication, online marketing communication, website, swimming pools
Klíčová slova:
marketingová komunikace v místě prodeje; online marketingová komunikace; plavecké bazény; webové stránky; online marketing communication; point-of-sale marketing communication; swimming pools; website