Název:
Employer branding na vybraných sociálních sítích tyrkysové společnosti Applifting
Překlad názvu:
Employer branding on selected social networks in the teal organization Applifting
Autoři:
Farářová, Magdaléna ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem mé bakalářské práce jsou tyrkysové společnosti a jejich fungování na základě tohoto principu. Zároveň se v práci také zaobírám tématikou employer brandingu a employee value proposition jako nedílnou součástí fungování společností v dnešním online světě a jako formou propojení nabízených hodnot danou společností. Cílem mé práce je zjistit, zda hodnotová nabídka prezentovaná tyrkysovou společností Applifting na sociálních sítích, a převážně na sociální síti Instagram, hrály podstatnou roli při rozhodování současných zaměstnanců o práci či nikoliv. Aby bylo zajištěno objektivních výsledků, byla výzkumná část, konkrétně dotazníkové šetření, provedena u dvou srovnatelných softwarových společností sídlících v Praze s odlišným způsobem řízení avýsledky mezi sebou porovnány. Díky tomu tak bylo poskytnuto objektivnějšího výsledku ohledně vnímání hodnot aktuálními zaměstnanci těchto společností. Z výsledků bylo zjištěno, že zaměstnanci obou společností vnímají tyto hodnoty srovnatelně, bez ohledu na to, zda se společnost řídí tyrkysovými principy či nikoliv.(anglicky) The topic of my bachelor thesis are teal companies and their functioning based on teal principles. At the same time, my thesis also delves into the topic of employer branding and employee value proposition as an integral part of the communication of companies in today's online world as well as a form of linking the values offered by the company. The aim of my thesis is to find out whether or not the employee value proposition presented by teal company Applifting on social media, and mainly on the social network Instagram, played a significant role in the job decisions making process of current employees or not. To ensure objective results, the research part, specifically the questionnaire survey, was conducted in two comparable software companies based in Prague, but with different management styles. The results were compared to see how employees of these two different companies perceive the values presented by their company they currently work at. The results then showed that the employees do not perceive these values with a great difference, no matter if the company was teal or not.
Klíčová slova:
celistvost; employee value proposition; employer branding; kultura; tyrkysová společnost; tyrkysový model; základní pilíře tyrkysových společností; culture; employee value proposition; employer branding; main pillars of teal companies; teal company; teal model; wholeness