Název: Analýza metod učení čtení a rozvoj čtenářské gramotnosti aneb učíme se myslet, ne pouze číst
Překlad názvu: Analysis of reading teaching methods and reading literacy development - learning to think not just to read
Autoři: Hnědkovská, Lucie ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Valášková Vincejová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Myšlení|kognice|čtení|čtenářská gramotnost|funkční gramotnost|metody nácviku čtení|primární čtení; Thinking|cognition|reading|reading literacy|critical literacy|methods of reading practice|primary reading

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/190788

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621466


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet