Název:
Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022
Překlad názvu:
Marketing communication analysis of the Czech Olympic team during the 2022 Olympic Games
Autoři:
Kohout, Jakub ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Má bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022" za pomocí dostupných dat zkoumá komplexní marketingovou komunikaci Českého olympijského týmu. V práci nejdříve popisuji teoretické základy oboru marketingu a sportovního marketingu, následně představuji problematiku marketingové komunikace v rámci olympijských her. V praktické části za pomocí polostrukturovaných rozhovorů s členy marketingového týmu Českého olympijského týmu a SWOT analýzy vyvozuji závěry a nabízím doporučení pro další strategii marketingové komunikace Českého olympijského týmu. Práce podrobně zkoumá všechny marketingové nástroje a kanály Českého olympijského týmu.My bachelor thesis "Marketing communication analysis of the Czech Olympic team during the 2022 Olympic Games" examines the complex marketing communication of the Czech Olympic Team using available data. In the thesis I first describe the theoretical foundations of the field of marketing and sports marketing, then I introduce the issues of marketing communication within the Olympic Games. In the practical part, with the help of semi-structured interviews with members of the Czech Olympic Team marketing team and SWOT analysis, I draw conclusions and offer recommendations for further marketing communication strategy of the Czech Olympic Team. The thesis examines in detail all marketing tools and channels of the Czech Olympic Team.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; sport; sportovní marketing; zimní olympijské hry; Český olympijský tým; Czech Olympic Team; marketing communication; sport; sports marketing; Winter Olympic Games