Název: Využití protokolu LIRSPE jako nástroje sebehodnocení učitelů z hlediska začleňování žáků se SVP do hodin inkluzivní TV
Překlad názvu: Utilization of the LIRSPE protocol as a self-assessment tool for teachers regarding the integration of SEN students into inclusive PE classes
Autoři: Vosátková, Barbora ; Kotlík, Kamil (vedoucí práce) ; Nováková, Pavlína (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikované pohybové aktivity; dotazování; společné vzdělávání v TV; SWOT analýza; učitel v inkluzivním procesu; žák se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP); adapted physical activities; join education in PE; pupil with special educational needs (SEN); surveying; SWOT analysis; teacher in the process of inclusion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/190971

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621117


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet