Název: Mezi vnímaným a zamýšleným kurikulem: argumenty učitelů pro výběr učiva chemie
Překlad názvu: Between perceived and intended curriculum: Teachers' arguments for their choice of chemistry subject-matter
Autoři: Matějů, Kateřina ; Rusek, Martin (vedoucí práce) ; Koperová, Dominika (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chemické výpočty; RVP; vnímané kurikulum; ŠVP; chemical calculations; perceived curriculum; RVP; ŠVP

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189596

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-620102

 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet