Název:
Strategie rozvoje firmy
Překlad názvu:
Strategy of a Firms Development
Autoři:
Plachká, Julie ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na návrh strategie dalšího rozvoje společnosti provozující malé mexické bistro a food truck v Brně. V teoretické části jsou mimo jiné definovány klíčové pojmy a poznatky o problematice rozvoje malých podniků. Analytická část aplikuje vybrané analytickovýzkumné metody na data obdržena jak z primárních, tak sekundárních zdrojů a poskytuje vyhodnocení aktuální situace společnosti. Návrhová část se soustředí na návrh konkrétní strategie a jeho zhodnocení.
This thesis focuses on proposing further development strategy for a company that operates a small Mexican bistro and a food truck in Brno. The theoretical section defines key concepts and insights regarding the development of small businesses. The analytical part applies selected research and analytical methods to data obtained from both primary and secondary sources, providing an evaluation of the current situation of the company. The proposal section concentrates on suggesting a specific strategy and its assessment.
Klíčová slova:
ABC analýza; food truck; malý podnik; strategie rozvoje; SWOT analýza; ABC analysis; development strategy; food truck; small business; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246309