Název: Ritterkreuz: Akční hra s umělou inteligencí
Překlad názvu: Ritterkreuz: Action Game with Artificial Intelligence
Autoři: Kubala, Jan ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Abwehr; AI planner; AI vision in games; artificial intelligence; covert operations; crouching; geographical data; Hans-Albrecht Herzner; hierarchical task network; inter-war weapons; Jabłonków incident; physics based movement; physics based obstacle scaling; stealth; tactical movement; Tactical shooter; Unity; WW2; druhá světová válka; fyzicky založené zdolávání překážek; fyzicky založený pohyb; geografická data; Hans-Albrecht Herzner; hierarchická úlohová síť; jablunkovský incident; meziválečné zbraně; plánování umělé inteligence; plížení; přikrčení; tajné operace; Taktická střílečka; taktický pohyb; umělá inteligence; Unity

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247448

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619914


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet