Název:
Počítačová hra s umělou inteligencí
Autoři:
Ludrovan, Tomáš ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá vývojem počítačové hry pro více hráčů a prozkoumáním možností použití umělé inteligence pro implementaci entit řízených počítačem. Hra je psána v programovacím jazyce C++ a využívá knihovnu SDL2 pro realizaci uživatelského vstupu a výstupu na obrazovku. Mimo jiné jsou zde také popsány různé běžně používané algoritmy z oblasti umělé inteligence, které hra využívá buď přímo, nebo jejich upravenou variantu.
This thesis focuses on the development of multiplayer computer game and the examination of possibilites of using artificial intelligence for implementing entities controlled by the computer. The game code is written in C++ programming language and uses SDL2 library for user input and screen output. Besides others, some of the commonly used artificial intelligence algorithms are described here, which are used by the game either directly or as a modified version.
Klíčová slova:
AI; C++; hra; hra pro více hráčů; počítačová hra; SDL; Simple DirectMedia Layer; umělá inteligence; AI; artificial intelligence; C++; computer game; game; multiplayer game; SDL; Simple DirectMedia Layer
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246916