Original title:
Zákaznický servis v logistice vybrané firmy
Translated title:
Customer service in logistics of the company
Authors:
Tomanová, Veronika ; Cimler, Petr (advisor) ; Hommerová, Dita (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] - současný stav společnosti AKUMA, a.s.; analýza činnosti oddělení externí logistiky ve společnosti; složky zákaznického servisu; podrobný popis funkce zákaznického servisu, toku důležitých dokumentů, oddělení expedice a container managementu v koncernu VW; zaměření na popis a zavádění EDI (elektronická výměna dat) u jednotlivých zákazníků a příslušné dokumenty; plánování výroby pro zákazníkyThe present state of the company AKUMA, a.s.; an analysis of the working of the external logistical department in the company; components of a customer service; a detailed description of the function of the customer service, a flow of important documents, the despatch department and container management in the VW concern; a description and a loading of EDI (electronic data interchange) of particular customers and relevant documents; a planning of a production for customers
Keywords:
customer service; EDI; logistics; EDI; logistika; zákaznický servis
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/10207