Název:
Zákaznický servis v logistice vybrané firmy
Překlad názvu:
Customer service in logistics of the company
Autoři:
Tomanová, Veronika ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] - současný stav společnosti AKUMA, a.s.; analýza činnosti oddělení externí logistiky ve společnosti; složky zákaznického servisu; podrobný popis funkce zákaznického servisu, toku důležitých dokumentů, oddělení expedice a container managementu v koncernu VW; zaměření na popis a zavádění EDI (elektronická výměna dat) u jednotlivých zákazníků a příslušné dokumenty; plánování výroby pro zákazníkyThe present state of the company AKUMA, a.s.; an analysis of the working of the external logistical department in the company; components of a customer service; a detailed description of the function of the customer service, a flow of important documents, the despatch department and container management in the VW concern; a description and a loading of EDI (electronic data interchange) of particular customers and relevant documents; a planning of a production for customers
Klíčová slova:
EDI; logistika; zákaznický servis; customer service; EDI; logistics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/10207