Název:
Marketingový výzkum ve společnosti s podporou ICT
Překlad názvu:
Marketing Research in the Company with ICT Support
Autoři:
Kövér, Maroš ; Vedra, Ivo (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu vytvořit návrhy na zlepšení digitální prezentace společnosti Agrotec. Práce se zaměří na konkrétní produktový segment, a to vozy značky Škoda Auto. Nejdříve popíši aktuální stav společnosti, následně provedu několik konkrétních analýz, ze kterých budou stanovena výsledná doporučení.
The subject of the bachelor's thesis is to create proposals for improving the digital presentation of company Agrotec based on marketing research. The subject of the bachelor's thesis is to create proposals for improving the digital presentation of Agrotec based on marketing research. The work will focus on a specific product segment, namely Škoda Auto cars. First I will describe the current state of the company, then I will perform several specific analyses from which the resulting recommendations will be determined.
Klíčová slova:
digitální prezentace; marketing; Marketingový výzkum; Škoda Auto; digital presentation; marketing; Marketing research; Škoda Auto
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248789