Název:
Automatizace analýzy dat v oblasti zákaznického zážitku v korporátní společnosti pomocí nástrojů datového modelování
Překlad názvu:
Automation of Customer Expirience Data Analysis in a Corporate Company Using Data Modelling Tools
Autoři:
Krmelová, Pavlína ; Lacko, Matej (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá automatizací analýzy dat v oblasti zákaznického zážitku v korporátní společnosti pomocí nástrojů datového modelování. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části se nachází teoretická východiska pro praktickou část. Je zde popsán význam analytických aplikací, datový modeling a jednotlivé teoretické kroky pro tvorbu datového modelu. V druhé části je analyzován současný proces analýzy dat v podniku. V poslední části práce je popsána tvorba a následná implementace automatizace pomocí datového modelu.
The diploma thesis deals with the automation of data analysis in the area of customer experience in a corporate company using data modeling tools. The thesis is divided into three main parts. The first part provides the theoretical background for the practical part. It describes the importance of analytical applications, data modeling, and the different theoretical steps for creating a data model. The second part analyses the current data analysis process in the enterprise. In the last part of the paper, the creation and subsequent implementation of automation using a data model is described.
Klíčová slova:
BigQuery; Data mining; Data modeling; implementace datového modelu; reporting; SQL; Terraform; BigQuery; Data mining; data model implementation; Data modeling; reporting; SQL; Terraform
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246376