Název:
Herní mechaniky založené na různých úhlech pohledu
Překlad názvu:
View-dependent Game Mechanics
Autoři:
Zdeněk, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je vytvořit jednoduchou počítačovou hru v Unity, která je založena na změně perspektivy. Dále toto řešení obsahuje procedurální generování úrovní, které je implementováno za využití celulárního automatu a algoritmu marching squares. Výsledkem je tedy hra spadající do žánru roguelike, která uživateli poskytuje možnost změny perspektivy z pohledu shora na pohled z profilu. Hlavním úkolem hráče je dosáhnout co nejvyšší úrovně a postupným vylepšováním postavy získat výhodu do následujícího běhu.
The aim of this bachelor thesis is to create a simple computer game in Unity that is based on a change of perspective. Furthermore, this solution includes procedural level generation, which is implemented using the cellular automaton and the marching squares algorithm. The result is thus a game that falls into the roguelike genre, providing the user with the possibility to change perspective from a top-down view to a profile view. The main task of the player is to reach the highest level and, by gradually upgrading the character, gain an advantage for the next run.
Klíčová slova:
3D; celulární automaty; marching squares; pohled shora; pohled z profilu; Počítačová hra; procedurální generování; roguelike; Unity; změna perspektivy; 3D; cellular automata; Computer game; marching squares; perspective change; procedural generation; profile view; roguelike; top-down view; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248206