Original title:
Návrh změn marketingové komunikace společnosti
Translated title:
Proposal for Changes to the Marketing Communication of a Company
Authors:
Pavelková, Simona ; Škoda, Vojtěch (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky, které popisují důležité pojmy, druhá část zahrnuje analýzau problému a současné situace a jako poslední je vypracována návrhová část, kde jsou vytvořeny návrhy na doplnění, úpravu či změny marketingové komunikace podniku, při jejímž zpracování se vycházelo ze zjištěných poznatků analýzy současné situace.
The master´s thesis deals with the marketing communication of the selected company. The work is divided into three parts. The first part deals with the theoretical starting points that describe important terms, the second part includes the analysis of the problem and the current situation, and finally the design part is drawn up, where proposals are made to supplement, modify or change the company's marketing communication, the processing of which was based on the findings analysis of the current situation.
Keywords:
marketing; marketing communication; marketing service; promotion; marketing; marketing služeb; marketingová komunikace; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246265