Original title:
Koncept strategického rozvoje společnosti
Translated title:
Concept of Strategic Development of the Company
Authors:
Havelka, Jakub ; Šichová, Kateřina (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou konceptu strategického rozvoje společnosti provozující obsahové internetové projekty. První kapitola vysvětluje základní pojmy jako marketing, strategie a zásadní pojmy z oblasti internetového marketingu. Druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzou trhu a záměru hledání uživatelů. Na základě výsledků druhé kapitoly je v třetí kapitole práce formulována koncepce strategického rozvoje společnosti pro příštích pět let.
The diploma thesis deals with the concept of strategic development of a company operating internet projects based on content. The first chapter explains basic concepts such as marketing, strategy, and basic concepts in the field of internet marketing. The second chapter deals with analysis of the current situation, internal and external environment of the company, market analysis and the search intent analysis. Based on the results of the second chapter, the third chapter formulates the concept of strategic development of the company for the next five years.
Keywords:
marketing; marketing mix; marketing plan; online marketing; strategy; marketing; marketingový mix; marketingový plán; online marketing; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/248175