Název: Hra s procedurálními nepřáteli
Překlad názvu: Game with Procedural Enemies
Autoři: Teplan, Kristof ; Pečiva, Jan (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: 2D; enemy AI; L-System; machine learning; procedural generation; reinforcement learning; tournament algorithm; Unity; video game; 2D; AI nepřítele; L-systém; posilovací učení; procedurální generování; strojové učení; turnajový algoritmus; Unity; videohra

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248203

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618829


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet