Original title:
Návrh komunikačního mixu pro vybraný podnik
Translated title:
Proposal of Communication Mix for a Selected Business
Authors:
Bečková, Veronika ; Sikorová, Ing, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2024
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikačního mixu v podniku Lumenawen, který se specializuje na ručně vyráběné šperky. Identifikuje slabé stránky současného způsobu komunikace s cílovou skupinou zákazníků, primárně prostřednictvím platformy Instagram a e-shopu. Na základě teoretických poznatků a analýzy navrhuje konkrétní opatření na zlepšení komunikačního mixu pomocí komunikačních nástrojů. Cílem práce je zvýšit povědomí o značce a navrhnout opatření, která umožní podniku Lumenawen dosáhnout tento cíl.
This thesis focuses on the issue of communication mix in the company Lumenawen, which specializes in handmade jewelry. It identifies weaknesses in the current way of communicating with the target customer base, primarily through the Instagram platform and e-shop. Based on theoretical knowledge and analysis, it proposes specific measures to improve the communication mix using communication tools. The aim of the thesis is to increase brand awareness and propose measures that will enable Lumenawen to achieve this goal.
Keywords:
awareness; Communication mix; e-shop; handmade jewelry; Instagram; Lumenawen; social networks
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/246324