Název:
Výluky kolejí na železničních drahách
Překlad názvu:
Railway Tracks Possessions
Autoři:
Kapounek, Jan ; Kovařík, Radovan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů na dvě konkrétní výluky organizované Správou železnic, zvláštní pozornost je věnována rozboru nákladů od zpoždění a hluku. Jedná se o výluku na části trati Olomouc–Nezamyslice a výluku na trati Kroměříž–Zborovice. Práce je pomyslně rozdělena na dvě hlavní části, z nichž první se věnuje obecnému popisu výluk z hlediska legislativy a předpisů a povšechně představuje výchozí dokumenty pro tuto práci. Druhá část je uvedena vytyčenými cíli a vedle ocenění nákladů vzniklých od konání dvou zmiňovaných výluk se dotýká i provozního hlediska výluk. V závěru jsou shrnuty výsledky, zhodnoceny poznatky a popsána doporučení pro konání podobných výluk.
This bachelor thesis deals with the analysis of the costs of two specific cases of the railway track possession, organised by the national railway infrastructure manager Správa železnic, with the particular attention being paid to analysing the costs resulting from delay and noise. The rail possessions were being held on a part of the route Olomouc–Nezamyslice and Kroměříž–Zborovice. The thesis is divided into two conceptual parts. The first one covers an overview of legislative documents and the general introduction of inputs. Objectives are set out in the beginning of the second part, which besides the costs evaluation also focuses on the track possessions in the operating terms. The end of the thesis summaries the results, evaluates the research and contains a few described recommendations for organising similar railway tracks possessions.
Klíčová slova:
analýza výluk; hluk; náhradní autobusová doprava; náklady na výluku; Správa železnic; výluka; výluky na jednokolejných železničních tratích; zpoždění; analysis of track possessions; costs of track possessions; delay; noise; rail replacement bus service; Railway Administration; track possession; track possessions on single-track railway lines
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248348