Název:
Návrh podpory řízení procesů v informačním systému
Překlad názvu:
Design of Process Management Support in the Information System
Autoři:
Hodulík, Lukáš ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem podpory řízení zakázky v informačním systému pro řízení vztahů se zákazníky. Práce se skládá z několika hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na procesy a informační systémy a poskytuje základní pochopení tématu a kontextu. Analytická část obsahuje detailní popis podniku a podrobnou analýzu procesu průběhu zakázky ve vztahu k informačnímu systému. Návrhová část se zaměřuje na konkrétní návrh nového informačního systému, včetně změny procesů, s cílem zlepšit efektivitu a snížit náklady. Vyhodnocení obsahuje analýzu redukce procesů bez přidané hodnoty díky novému systému, úsporu času pracovníků a finanční hodnocení založené na očekávaných úsporách času. Implementací navrženého systému by mělo dojít ke zlepšení výkonnosti a konkurenční výhody.
The thesis focuses on proposing support for order management in the Customer Relationship Management information system. It consists of several main parts. The theoretical section delves into processes and information systems, providing a fundamental understanding of the topic and its context. The analytical part includes a detailed description of the company and a thorough analysis of the order management process in relation to the information system. The design section focuses on a specific proposal for a new information system, including process changes, aimed at improving efficiency and reducing costs. The evaluation encompasses an analysis of process reduction without added value due to the new system, time savings for employees, and financial assessment based on expected time savings. Implementation of the proposed system is expected to enhance performance and competitive advantage.
Klíčová slova:
CRM; ERP; Flow process chart; Informační systém; Proces; CRM; ERP; Flow process chart; Information system; Process
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246336