Název: Generování a simulace 2D herní vegetace na GPU
Překlad názvu: 2D Game Vegetation Generation and Simulation on GPU
Autoři: Dubský, Tomáš ; Starka, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: cellular automaton; GPU programming; L-system; particle system; procedural vegetation; tile-based game; tile-based vegetation; vegetation simulation; celulární automat; hra dělená na dlaždice; L-systém; procedurální vegetace; programování GPU; simulace vegetace; vegetace dělená na dlaždice; částicový systém

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248988

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617323


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet