Original title:
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Translated title:
Proposal for Changes to the Company's Marketing Mix
Authors:
Křivánek, Tomáš ; Juřica, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem podniku OSVIT PROJEKT s.r.o. Teoretická část obsahuje definici pojmů z marketingového mixu a analýz potřebných k návrhům, které povedou ke zlepšení společnosti. V analytické části je analýza aktuálního stavu společnosti a jejího marketingového mixu. V návrhové části jsou představeny návrhy změn, které mohou zlepšit současný stav společnosti a její marketingový mix.
The bachelor thesis deals with the marketing mix of the company OSVIT PROJEKT s.r.o. The theoretical part tells us the definition of the concepts of the marketing mix and the analyses needed to make proposals that will lead to the improvement of the company. The analytical part contains an analysis of the current state of the company and its marketing mix. The propositional part presents suggestions for changes that will improve the current state of the company and its marketing mix.
Keywords:
lighting; marketing; marketing mix; product; promotion; services; wiring; elektroinstalace; marketing; marketingový mix; osvětlení; produkt; propagace; služby
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/248485