Original title:
Plán expanze start-upu na francouzský trh
Translated title:
A Start-up Expansion Plan to the French Market
Authors:
Buršík, Dominik ; Bláha, Petr (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tématy této diplomové práce jsou automatizace a dynamická cenotvorba. Jejím cílem je návrh konkrétního plánu pro expanzi vybrané společnosti na francouzský trh. Jako podklad pro vytvoření účinného marketingového plánu je analyzováno celkové prostředí společnosti a e-commerce trhu ve Francii.
The diploma thesis focuses on automation and dynamic pricing. Its main goal is to create a specific expansion plan for a select company on the French market. The foundation for the effective marketing plan designing is to analyse the environment of the company and the e commerce market in France.
Keywords:
automation; dynamic pricing; e-commerce; expansion; France; start-up; automatizace; dynamická cenotvorba; e-commerce; expanze; Francie; start-up
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/247780