Original title: Hodnocení marketingového mixu Palace Cinemas
Authors: Sobola, Martin ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce analyzuje a hodnotí marketingový mix pražských poboček Palace Cinemas, jednoho z provozovatelů multikin v České republice. Na základě teoretických poznatků z oboru marketingu rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu společnosti. Jedná se především o rozbor produktu, cenové politiky, umístění provozoven, jednotlivých složek komunikačního mixu, analýzu materiálního prostředí, lidí a procesů. Součástí práce jsou i výsledky ankety, která byla vyhotovena, aby její výsledky pomohly při hodnocení některých marketingových postupů.
Keywords: kina; kulturní zařízení; marketing; marketingový mix; multikina

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1590

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6170


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share