Original title:
Hodnocení marketingového mixu Palace Cinemas
Authors:
Sobola, Martin ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce analyzuje a hodnotí marketingový mix pražských poboček Palace Cinemas, jednoho z provozovatelů multikin v České republice. Na základě teoretických poznatků z oboru marketingu rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu společnosti. Jedná se především o rozbor produktu, cenové politiky, umístění provozoven, jednotlivých složek komunikačního mixu, analýzu materiálního prostředí, lidí a procesů. Součástí práce jsou i výsledky ankety, která byla vyhotovena, aby její výsledky pomohly při hodnocení některých marketingových postupů.
Keywords:
kina; kulturní zařízení; marketing; marketingový mix; multikina
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1590