Název: Připravenost žáků pedagogiky na pedagogickou praxi z hlediska formativního hodnocení
Překlad názvu: The readiness of pedagogy students for pedagogical practice in terms of formative assessment
Autoři: Tůmová, Lucie ; Novotná, Kateřina (vedoucí práce) ; Starý, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formativní hodnocení; klíčové strategie formativního hodnocení; kompetence učitele; kompetenční rámec absolventa učitelství; pedagogická připravenost; školní hodnocení; formative assessment; key strategies of formative assessment; pedagogical readiness; school assessment; teacher competence; teacher graduate competence framework

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189343

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-616832

 Záznam vytvořen dne 2024-06-15, naposledy upraven 2024-06-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet