Název: Výzvy začínajících učitelů mateřských škol při tvorbě kurikula pro předškolní vzdělávání
Překlad názvu: The Challenges of Beginning Preschool Teachers in Developing a Preschool Curriculum
Autoři: Černá, Petra ; Loudová Stralczynská, Barbora (vedoucí práce) ; Waloschková, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Klíčová slova: Kurikulum mateřské školy; plánovací kompetence učitele; plánování; předškolní vzdělávání; vzdělávací obsah; výzvy; challenges; educational content; Kindergarten curriculum; planning; preschool education; teacher planning competences

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189363

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-616761

 Záznam vytvořen dne 2024-06-15, naposledy upraven 2024-06-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet