Original title: Porozumění myšlence rovnic ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Translated title: Understanding of idea of equations in grade 4 and 5 in primary school
Authors: Bednařík, Jaromír ; Slezáková, Jana (advisor) ; Kvaszová, Milena (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: equality; equation; experiment; propaedeutics; reeducation; textbook series; analýza myšlenkových procesů při řešení rovnicových úloh; evidence zajímavých jevů pro následné doporučení; izomorfismus; jak propedeutiku rovnic realizovat; myšlenka rovnic ve slovních úlohách a úlohách pouze zadaných číselně; propedeutika rovnic; rovnicová situace; rovnost

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189472

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-616678


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-06-15, last modified 2024-06-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share