Název: Porozumění myšlence rovnic ve 4. a 5. ročníku ZŠ
Překlad názvu: Understanding of idea of equations in grade 4 and 5 in primary school
Autoři: Bednařík, Jaromír ; Slezáková, Jana (vedoucí práce) ; Kvaszová, Milena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza myšlenkových procesů při řešení rovnicových úloh; evidence zajímavých jevů pro následné doporučení; izomorfismus; jak propedeutiku rovnic realizovat; myšlenka rovnic ve slovních úlohách a úlohách pouze zadaných číselně; propedeutika rovnic; rovnicová situace; rovnost; equality; equation; experiment; propaedeutics; reeducation; textbook series

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189472

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-616678

 Záznam vytvořen dne 2024-06-15, naposledy upraven 2024-06-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet