Original title:
Působení firmy Henkel na českém a zahraničním trhu se zaměřením na marketing a komunikaci
Authors:
Dostálová, Irena ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Nováček, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá působením mezinárodní firmy Henkel v České republice a také v internacionálním měřítku. Rozebírá její marketingové a komunikační aktivity. První část je teoretická a pojednává o globalizaci a internacionálním marketingu. Druhá kapitola nastiňuje historii a současné působení firmy. Třetí část poskytuje teoretický základ pro čtvrtou, praktickou kapitolu; obecně popisuje marketingový mix a rozvádí jeho jednotlivé prvky s ohledem na mezinárodní specifika a současné trendy. V poslední kapitole je detailněji rozebrán marketingový mix firmy na českém a zahraničním trhu.
Keywords:
globalizace; internacionální marketing; komunikace; marketingový mix; mezinárodní korporace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5058