Original title: Působení firmy Henkel na českém a zahraničním trhu se zaměřením na marketing a komunikaci
Authors: Dostálová, Irena ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá působením mezinárodní firmy Henkel v České republice a také v internacionálním měřítku. Rozebírá její marketingové a komunikační aktivity. První část je teoretická a pojednává o globalizaci a internacionálním marketingu. Druhá kapitola nastiňuje historii a současné působení firmy. Třetí část poskytuje teoretický základ pro čtvrtou, praktickou kapitolu; obecně popisuje marketingový mix a rozvádí jeho jednotlivé prvky s ohledem na mezinárodní specifika a současné trendy. V poslední kapitole je detailněji rozebrán marketingový mix firmy na českém a zahraničním trhu.
Keywords: globalizace; internacionální marketing; komunikace; marketingový mix; mezinárodní korporace

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5058

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6158


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share