Original title: Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků
Translated title: The impact of Fairtrade programmes on the consumption of private labels
Authors: HUBÁČKOVÁ, Petra
Document type: Master’s theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer behaviour; Fairtrade; Fairtrade programmes; marketing research; private labels; Fairtrade; Fairtradové programy; marketingový výzkum; spotřební chování; spravedlivý obchod; vlastní značka
Citation: HUBÁČKOVÁ, Petra. Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/71142

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615464


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-06-01, last modified 2024-06-01


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share