Název:
Angažování zákazníků v podnikové praxi
Překlad názvu:
Consumer engagement in business practice
Autoři:
KECLÍKOVÁ, Klára Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá tématem angažování zákazníků v podnikové praxi. V rámci práce jsou vypracovány dvě hlavní části - teoretická a praktická část. Teoretická část je soustředěna na popis a přiblížení veškerých informací, souvisejících s problematikou angažování zákazníků v podnikové praxi, z relevantních odborných publikací, článků nebo internetových zdrojů. Praktická část byla zaměřena na kvalitativní a kvantitativní výzkum. Nejprve byla provedena obsahová analýza současných nástrojů angažování, z již dostupných zdrojů. Následně byl realizován kvantitativní výzkum, prostřednictvím dotazníkového šetření, v rámci kterého, bylo sesbíráno 201 dotazníků. Součástí byl také kvalitativní výzkum, formou individuálního polostrukturovaného rozhovoru. Sesbíraná data byla následně využita pro podrobnější analýzu. Na základě analýzy současného stavu, trendů, preferencí, zjištěných výsledků a poznatků, byly vytvořeny a navrženy podniku další nástroje angažování zákazníků, které povedou k vyšší angažovanosti a spokojenosti zákazníků. This thesis deals with the topic of customer engagement in business practice. There are two main parts of the thesis - theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the description and presentation of all information related to the issue of customer engagement in business practice from relevant professional publications, articles or Internet sources. The practical part focused on qualitative and quantitative research. First, a content analysis of current engagement tools was conducted, from already available sources. Subsequently, quantitative research was carried out, through a questionnaire survey in which 201 questionnaires were collected. It also included qualitative research, in the form of individual semi-structured interviews. The data collected was then used for more detailed analysis. Based on the analysis of the current status, trends, preferences, findings and insights, additional customer engagement tools were developed and proposed to the business to lead to higher customer engagement.
Klíčová slova:
Angažování; Fitness klub; Sport; Zapojení zákazníků; Zákazník; Customer; Customer engagement; Engagement; Fitness club; Sport Citace: KECLÍKOVÁ, Klára. Angažování zákazníků v podnikové praxi. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70633